Numer telefonu: +48 797 864 634
|
Adres: ul. Grabska 1A, 32-005 Niepołomice
|
Nowości
|
Blog
|
Realizacja dofinansowań
Producenci
Promocje
Neonail Lakier hybrydowy 10172-7 Glam-Tale 7,2 ml
Neonail Lakier hybrydowy 10172-7 Glam-Tale 7,2 ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 8895-7 Frosted Kiss 7,2 ml
Neonail Lakier hybrydowy 8895-7 Frosted Kiss 7,2 ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 6314-7  Sparkling Flower 7,2ml
Neonail Lakier hybrydowy 6314-7 Sparkling Flower 7,2ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 8885-7 Nice Street Party 7,2 ml
Neonail Lakier hybrydowy 8885-7 Nice Street Party 7,2 ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 8884-7 Illuminating Sydney 7,2 ml
Neonail Lakier hybrydowy 8884-7 Illuminating Sydney 7,2 ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Neonail lakier hybrydowy 2609-7 Lady Ferrari 7,2ml
Neonail lakier hybrydowy 2609-7 Lady Ferrari 7,2ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 6342-7 Vanilla Sky 7,2ml
Neonail Lakier hybrydowy 6342-7 Vanilla Sky 7,2ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 8891-7 Snowflake Fairy 7,2 ml
Neonail Lakier hybrydowy 8891-7 Snowflake Fairy 7,2 ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Palu Baza Hybrydowa Jelly Base Lime 11g
Palu Baza Hybrydowa Jelly Base Lime 11g

27,20 zł

Cena regularna: 32,00 zł

Najniższa cena: 32,00 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 10710-7 Team Peach 7,2ml
Neonail Lakier hybrydowy 10710-7 Team Peach 7,2ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Palu Baza Hybrydowa Jelly Base Pink 11g
Palu Baza Hybrydowa Jelly Base Pink 11g

27,20 zł

Cena regularna: 32,00 zł

Najniższa cena: 32,00 zł
szt.
Neonail Lakier hybrydowy 7980-7 Get Social 7,2ml
Neonail Lakier hybrydowy 7980-7 Get Social 7,2ml

26,99 zł

Cena regularna: 38,99 zł

Najniższa cena: 26,99 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego
MadamHurtownia

I. Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu

1.Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego MadamHurtownia, działającego pod adresem www https://madamhurtownia.pl.

2.Właścicielem Sklepu jest Barbara Łokas, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Barbara łokas Company z siedzibą pod adresem: ul. Grabska 1A, 32-005 Niepołomice wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6831736385 (dalej „Sprzedawca”).

3.Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:

Adres do kontaktu: ul. Grabska 1A, 32-005 Niepołomice
Adres e-mail: madam.kosmetyki@interia.pl
Numer telefonu: 797864634 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).

I. Wymagania techniczne

1.W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:

i.komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;

ii.dostępu do sieci Internet;

iii.aktywnego adresu e-mail.

I. Dane osobowe

1.Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.

2.Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .

II. Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta

1. Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”), uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:

i. bez rejestracji;

ii. z założeniem konta w Sklepie.

W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).

2. Informacje o towarach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.

4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.

5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: madam.kosmetyki@interia.pl.

6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:

a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,

b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.

7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).

9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru.

10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.

III. Ceny i metody płatności

1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.

2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez klienta.

3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).

Płatności online w Sklepie obsługiwane są przez dostawcę płatności: Shoper płatności. Dostępne formy płatności:

- przelew natychmiastowy

- Blik, karta płatnicza

- applepay

- googlepay

- przelew tradycyjny.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A. Obsługiwane karty płatnicze:

- Visa

- Visa Electron

- MasterCard

- MasterCard Electronic

- Maestro.

I.    1.Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 3 dni od jego złożenia. W przypadku braku zapłaty w wyżej wymienionym terminie, umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.

II. Dostawa towarów

1. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:

- za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost

- do paczkomatów InPost

- odbiór osobisty

2. Klient może również dokonać odbioru zamówienia:

a. osobiście w siedzibie firmy Sprzedawcy

3. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.

4. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 5 dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.

5. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.

III. Odstąpienie od umowy

1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.

2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie:

- w formie elektronicznej na adres: madam.kosmetyki@interia.pl lub

- w formie pisemnej na adres: ul. Grabska 1A, 32-005 Niepołomice.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul.Grabska 1A Niepołomice 32-005.

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:

- ceny Towaru;

- kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.

6. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.

7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

IV. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:

a. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);

b. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);

c. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);

d. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);

f. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);

g. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

h. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.

V. Reklamacje

1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.

2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towaru zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.

3. Reklamacje mogą być składane:

- w formie elektronicznej na adres: madam.kosmetyki@interia.pl

- lub w formie pisemnej na adres: ul.Grabska 1A Niepołomice 32-005.

4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

6. W powyższym celu można:

i. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,

ii. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,

iii. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj,

iv. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.

7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

VI. Postanowienia końcowe

1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.

2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.

3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.

4. Regulamin obowiązuje od dnia 06-10-2023 r.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl