Numer telefonu: +48 797 864 634
|
Adres: ul. Grabska 1A, 32-005 Niepołomice
|
Nowości
|
Blog
|
Realizacja dofinansowań
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr. zamówienia, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Barbara Łokas Company
ul.Grabska 1 A
32-005 Niepołomice

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Barbara Łokas Company
ul.Grabska 1 A
32-005 Niepołomice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Link do zwrotu znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl